פורטו ריקו

הצג מודעות

Realigro.co.il הוא מנוע החיפוש הגלובלי הראשון נדלן שבו אפשר לחפש מודעות על בתים למכירה ב- פורטו ריקו

נכס למכירה בפורטו ריקו

פורטו ריקו הוא אי קריבי ושטח בלתי משולב של ארצות הברית של אמריקה, עם נוף של הרים ומפלים והיער הטרופי של אל יונקה. בסן חואן, עיר הבירה והעיר הגדולה, אזור האי גרין ידוע במלונות, ברים לחוף ובתי קזינו. רובע סן חואן הישן מאופיין בבניינים קולוניאליים צבעוניים ואל מורו ופורטלזה, שני מבצרים מרשימים ומבצרים עתיקים.

פורטו ריקו ממוקם בצפון מזרח הים הקריבי בין הרפובליקה הדומיניקנית לבין איי הבתולה.

ידועה כמו הפנינה של הקאריביים או האי של קסם, במהלך השהות שלך בפורטו ריקו, זה אי נפלא יהיה הרבה להציע לך מעל לכל אם אתה מעוניין רכוש למכירה בפורטו ריקו. עם זאת, אם אנחנו בוחרים להישאר עונה ארוכה על האי, אנחנו חייבים את כל המידע הדרוש. אם אתה הולך לגור שם ואתה צריך נכס למכירה בפורטו ריקו, מאמר זה יפתור את כל הספקות שלך.

אחד היתרונות של החיים מחפש נכס למכירה בפורטו ריקו היא שאתה יכול בקלות לעבור לארצות הברית, כמו תושבי הארץ הזאת לא צריך ויזה להיכנס לארצות הברית. בנוסף, הדולר האמריקני משמש מטבע, ולכן האינפלציה אינה משפיעה על הכלכלה שלה כמו שאר ארצות הברית.

עם זאת, פורטו ריקו, להיות מדינה קשורה, תלוי כמעט על החלטות זה עושה בארצות הברית כתוצאה מכך אזרחים יכולים רק להצביע בבחירות המקומיות, וגם כי זכויות העובדים אינם עומדים בדרישות הנדרשות, שכן החוקים ב כוח בארצות הברית הם אינם חלים על האי.

אם אתה רוצה לקנות נכס למכירה בפורטו ריקו אתה צריך לדעת כי באופן כללי, החיים בפורטו ריקו הוא די זול בהשוואה למדינות אחרות בעולם. תקציב ההוצאות משתנה בהתאם לאזור שבו אתם נשארים ואת אורח החיים שאתם מחליטים לאמץ.

באשר למזון, המחירים סבירים למדי בהתאם למקום שבו אתה מחליט לחנות, שכן ישנם סופרמרקטים פרטיים שבהם שיעורי גבוהים יותר, אבל אם זה עולה פחות, אתה יכול למצוא את השווקים הפופולריים שבו הכל נמצא במחיר סביר יותר.

האזורים הטובים ביותר להתגורר ומחפשים נכס למכירה בפורטו ריקו הם:

סן חואן היא בירת המדינה, הנמל הראשי ואת המקום עם המדד התיירותי הגבוהה ביותר, המכונה העיר של לוחות.

Bayamón: היא עיר קטנה המוקדש chicharron ו cowboys.

פונסה כי הוא ממוקם במרכז הכפר, היא העיר המלכותית של האקלים היבש וצמחייה וזרמים נדירים.

קרולינה: המכונה ארץ הענקים.

Mayagüez הוא סולטן המערבי של מים טהורים, הידועה גידולי המנגו שלה.

הם יכולים להיות מקומות מעניינים שבהם מחפשים נכסים למכירה בפורטו ריקו.

  •  
    מעבר פורטו ריקו: כל מה שאתה בהחלט צריך לדעת!

       אהבה ממבט ראשון יכולה להיות הכותרת של מאמר המערכת שלנו, כי העם היום אנחנו ננתח לך איתך, הוא באמת ייחודי ונפלא. אנחנו מדברים על האי פורטו ריקו. מדינת האי הזאת היא חלק מארה"ב כשטח שלא שולב, והוא ממוקם בדיוק בחלק הצפוני-מזרחי של הים הקריבי, קרוב מאוד לרפובליקה הדומיניקנית ולאיי הבתולה. המדינה היא ...

מפה, מגמות מחירים ונתונים סטטיסטיים

תוצאות החיפוש

שלום, אני מבקש ממך לא לבלבל את ההודעה שלי קצת הישירה. זה פשוט כי אני ספרדית, אבל המוסד הפיננסי בחו"ל, דווקא בצרפת עבור הבנק הפופולרי. אני בא מהחלק הזה...
Cod. 5845

מכירה שלושה חדרי שינה, פורטו ריקו, Caguas, Caguas, Paseo Degetau, Calle Degetau

519,660.13ILS
מכירה
שלושה חדרי שינה

387 m²
יפה דירה למכירה העירייה Caguas, 25 דקות מן הרצפה Juan.3rd סן (פנטהאוז) מול pool.Very השחייה הפרטית peaceful.Resort כמו חיים בשטח הבריכה, טניס וכדורסל ...
UNAVAILABLE
מפה, מגמות מחירים ונתונים סטטיסטיים
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB